Wednesday, August 8, 2007

TIM!


I went to the Tim and Faith concert as a last minute thing with my sis-in-law last Sat. It was pretty much off the hook! I used to be a bigger fan back in high school. Now I don't keep up on his music but it was such an amazing show! I had a great time. I promise I did not intentionally focus on Faith's butt. My camera was being soooo slow and I missed her looking down at US! Talk about disappointment. Actually, ALL of my pictures were very disappointing. My battery was like completely dead so I just got what I could. I wanted to make a fabulous little movie of one of his bigger hits....DEAD camera! LAME! Still a fabulous show!
Posted by Picasa

20 comments:

Brianna said...

Do you think I'd get in trouble if I had an affair with him? He keeps calling me but I'm just not sure what to do?!

Abby said...

ah! I went to the concert last year and it was the best day of my life!!! I loooove them!! Im so jealous!

Marla said...

That's why were not friends anymore. I think I would pretty much die to go to that concert.

Lindsey said...

Did I mention Tim's behind!!!!? Pretty damn sweet!!

Lotz Family said...

Happy birthday to you! I only know because myspace so kindly reminded me this morning :), but nonetheless, HAPPY BIRTHDAY!

Abby said...

happy birthday lindsey!

Brianna said...

I text messaged you a couple hours ago and said "happy happy birthday"!! You will have to wait for your present until Marla gets home from my house, we are getting it up here...and its not the wallet.

Lindsey said...

Frick! I just got your text like 10 min ago. I will text you back momentarily...Thanks, btw. YOu are an awesome friend.

Cassidy Legg said...

Happy Birthday! That concert is the best thing I have even been to.

Taylor Family said...

How on earth do you find time to do so many blogs! I wish!!! They are fun to do but I just can't find the time!!!

Lindsey said...

I'm a night owl. Plus, it only takes me a couple minutes to do one or 2.
Haha.

Michelle said...

I am jealous. I bet that was a great concert!

Kelli Eudis said...

Thanks Lindsey. you're sweet. Yes, i know how you feel with the whole Mexico thing. Going on 4 years now for us. Hopefully things will speed up once we get our last permit!

Aubrey & Garrett Frei said...

I LOVE Tim and Faith. They are like the "it" couple for me. I am so jealous you saw them in concert, how much fun is that! Anyway, ran into your mama in law, she's so cute. she showed me her new ring you helped her pick out. And Gentry's little one is not so little anymore, she's all grown up having like full on conversations with everyone. She seemed at least 5 to me! And your little one is still adoreable I just might add. How old were you when you got pregnant? I'm just kinda wondering.....not that were at all ready, I just don't want to be an OLD mom and I don't want to be the typical Utah mom having 5 by the time I'm 30. ya know?

Rachel said...

ok aubrey i guess i am your "typical" utah mom cause i want to be done by the time i am 30. SHOOT! Linds-you lucky girl you! living the high life! my brother went and loved it! did ya see him? happy belated birthday btw. i'm not really sure when it was but i saw that everyone was singing to ya so i thought it would be nice to send you a birthday wish! haha hope it was a good one! one year older and wiser too?

Lindsey said...

Aubrie- Hey! The concert was pretty amazing if I do say so myself...Ah Timmy!
I got pregnant at 23. I am 25 now and planning on gettting nocked up again any time after Novemberish?? I kinda want to have my 2, 3, or 4 kids at least by the time im 32. I gotta get crackin! I actually want to be a young entergetic mom. My mom had me at 38. I think that is way too old to still be havin babes (for me anyway).
Good luck!

Rach- hey thanks for the shout out! I turned 25 (YIKES) on the 9th.
CRAZY! Time to have another baby. NOW ADD ME TO YOU BLOG DANG IT!!!

Brianna said...

My running shorts are Nike. I looked for them everywhere and finally found them at Sports Authority. My legs start to itch really badly unless I am wearing super tight spandex shorts. I know I probably look ridiculous in spandies but hey whatever gets me out there and running right!!

Rachel said...

i love that you and bree are talking about itchy spandies. i donno why but it sorta made me laugh! haha..........so what's your email? and how is pilates going? i haven't been forever and it's making me CRAZY! 25? YEESH! i'm glad i am not the only one who wants to be done having babies by my early thirties. seems like we'll have all our kids close together....:) maybe briannas first will be born the same time as our last. haha....

Lindsey said...

lindseynewby at yahoo dot com
I am still loving pilates but I may need to lay off. I love love it. It is hard to keep a schedule though. Shaun being gone so much puts a damper on that. We'll see. I go again tomorrow. I am still loving it! I seriously found my favorite exercise with pilates:D
So yeah, I'll be getting pregers sooner than later. What about you and bry?

Thanks for the info Bri!

kailee wright said...

hey lins so sorry I just looked at your comment. um I have mon. wed. thurs. or sat. next week will work any time. today I spent with my famiy and Joe for my birthday, and tomorrow I work. so honestly any of those days. where do you want to go? pasta? Our internet will finally be up and going tomorrow. lets pray, or I am going to go crazy. So what did you do for your birthday? call me.